Nytt bomsystem for Bittermarkvegen

Trysil kommuneskoger KF har inngått avtale med Norgesbom om oppsetting av nytt bomsystem på Bittermarkvegen. Systemet baserer seg på skiltgjenkjenningDagens system med fysisk bom og bomkort/betalingsløsning vil bli fjernet når nytt system tas i bruk.

Vi har målsetting om at nytt system skal tas i bruk f.o.m. 1. juli 2023

Man kan løse vegavgift og sesongkort som før inntil nytt system er på plass. Etter 1. juli må brukere av Bittermarkvegen betale på nettsiden www.youpark.no.

Enkeltpasseringer kan betales innen 48 timer for å unngå fakturagebyr.
Ved å registrere seg kan enkeltpasseringer automatisk trekkes fra et valgt bankkort.

For hytteeiere, rettighetshavere og andre som har betalt årskort/vegavgift for 2023 til Trysil kommuneskoger KF før 1. juli vil årskortet være gyldig ut 2023, men man MÅ opprette bruker og registrere registreringsnummer på sine kjøretøy på www.youpark.no.

Registrer deg som bruker på www.youpark.no

På YouPark sine nettsider finner du også spørsmål og svar på en rekke vanlige spørsmål.

Informasjon hentet fra www.norgesbom.no